Muhasabah Majelis Syura KMA, Anggota Majelis Syura Periode 2016-2018 Dilengkapi Wajah-wajah Baru





Kmamesir.org. 31/7/2016. Sabtu (30/7) Keluarga Mahasiswa Aceh (KMA) Mesir mengadakan acara muhasabah majelis syura yang diselenggarakan bersamaan dengan muhasabah dewan pengurus. Acara yang dimulai pada pukul 10.00 CLT tersebut diadakan di meuligo KMA dan dihadiri oleh sebagian besar warga KMA.

Muhasabah majelis syura dibuka dengan pembacaan dan pengesahan AD/ART, kemudian dilanjutkan dengan pembacaan laporan pertanggungjawaban dan pelantikan anggota majelis syura periode 2016-2018. Ada banyak wajah-wajah baru pada tubuh majelis syura yang baru dilantik ini. Secara terperinci, anggota majelis syura periode 2016-2018 adalah sebagai berikut; 

Syura sebelumnya: Tgk Karimullah, Tgk Malem Sempuran, Tgk Husni Nadzir, dan Tgk Ernita. Syura Umum: Tgk Muhklis Ilyas, Tgk Mukhlis Hasballah, Tgk Mursalin Arrani, Tgk Muhammad Fikri, dan Tgk Adlina. Syura Sagoe Madinatu Nasr: Tgk Ahmad Yani, dan Tgk Muniruddin. Syura Sagoe Metro: Tgk Fazlul Ridha dan Tgk Wincholis Natuah. Syura sagoe Husein dan Bu'ust: Tgk Mursal, Tgk Samsul Bahri, Tgk Harismunandar, dan Tgk Hendri Julian. Syura Keputrian: Tgk Zakiatul Faizah dan Tgk Yasmin Thahira. (MAW)

Posting Komentar

Keluarga Mahasiswa Aceh (KMA) Mesir
To Top